Jawatan Kosong Personal Driver


Tak sangka yea bekerja sebagai Personal Driver pun gaji tinggi. Saya saja jea usha kat Jobstreet.com tadi intai kerja kosong. Lepas tu ternampak ada jawatan kosong kat Hiroyuki Industries sebagai pemandu peribadi.

Gaji yang ditawarkan no bad dari RM3000 ke RM4000. Banyak tu. Apa yang saya baca kat situ, jawatan pemandu ini perlu diisi dengan kadar segera. Lepas tu apa yang saya baca lagi syarikat ini jugak menawarkan pakej imbuhan yang menarik kepada yang berjaya mendapat pekerjaan ini.

Kelayakan yang dimintak jugak takdelah tinggi mana pun. At least kena lulus sekolah menengah dan ada pengalaman sekurang-kurangnya 2 tahun sebagai driver.

Lepas tu apa yang saya baca lagi kena pandai ikut arahan, pandai ikut waze dan peta.

Berkenaan syarikat pulak, syarika ini beribu pejabat di Jepun namun ada kilang manufacturing di Johor. Syarikat ini terlibat dalam bisnes medical mengikut apa yang saya bacalah.

Lepas tu pulak kalau korang rasa berminat nak apply jawatan ini boleh berbuat demikian dengan KLIK SINI.

Jangan PM saya yea sebab saya hanya berkongsi sahaja !!


Comments